گیفت کارت


گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی

یکی از معتبرترین فروشگاههای فروش فروش انواع کریدیت کارت ، گیفت کارت آی تونز و گول پلی در ایران، فروشگاه قدیمی و مشهور جم پارس می باشد این فروشگاه با نزدیک به ده سال سابقه درخشان در تهیه و توزیع کریدیت کارت، گیفت کارت و گوگل پلی، دارای هزاران کاربر فعال از سراسر کشور می باشد.

فروشگاه بزرگ جم پارس

فروشگاه بزرگ جم پارس، با ادرس الکترونیکی www.gempars.com همیشه سعی نموده است تا با ارائه خدماتی با کیفیت و در خور هموطنان گرامی، باعث جلب رضایت عموم مشتریان این فروشگاه گردد.

مهمترین ویژگی های فروشگاه جم پارس

فروشگاه جم پارس بخاطر نزدیک به یک دهه فعالیت در تهیه و توزیع انواع کارت های اعتباری، گیفت کارت و گوگل پلی و در این اواخر، فروش جم کلش آف کلنز، و بخاطر کسب تجارب ارزشمند در این زمینه، با اطمینان خاطر می تواند بهترین خدمات ممکنه را از نظر کیفیت، قیمت و امنیت به شما هموطن گرامی ارائه دهد.

بخش های فروشگاه جم پارس

گیفت کارت

گیفت کارت آیتونز

فروش گیفت مارت آی تونز اپل، بصورت آنلاین و لحظه ای

به این صورت که شما با ورود به صفحه خرید گیفت کارت آیتونز، می توانید بصورت آنلاین وجه گیفت کارت خریداری شده خود را پرداخت نموده و در لحضه، گیفت کارت آی تونز خریداری شده خود را با امنیت بسیار بالا دریافت نمایید.

فروشگاه جم پارس، یکی از معتبر ترین فروشگاههای کشور در زمینه ارائه خدمات انواع کارت های اعتباری، کریدیت کارت ها و گیفت کارت می باشد.. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک enamad از وزارت صنعت و معدن می باشد. دارندگان این نماد، دارای شناسنامه کاری بوده و خریداران و بازدیدکنندگان از اینگونه سایتها، با کمال اطمینان و خیالی آسوده می توانند کالای مورد نظر خود را از اینگونه وبسایتها خریداری نمایند. این فروشگاه نیز بخاطر دارا بودن نماد اعتماد شماره یک از وزارت صنعت و معدن، دارای اعتبار بالایی از نظر امنیت و امانت داری در نزد این وزارت خانه و همچنین مشتریان قدیمی و جدید این فروشگاه می باشد.


گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی با 10% تخفیف

برای قدر دانی از اعتماد و همراهی مشتریان فروشگاه جم پارس در طی سالیان گذشته، این فروشگاه علاوه بر تعیین تخفیف های بسیار خوب بر روی گیفت کارت ها و کردیت کارتهای ارائه شده در این فروشگاه، ماهانه اقدام به قرعه کشی یک دستگاه تبلت اپل آیپاد مینی ، نیز می کند تا از به این وسیله هرچند اندک، توانسته باشد قدردان اعتماد شما عزیزان باشد

روش خرید گیفت کارت آیتونز

برای خرید گیفت کارت آیتونز، با کلیک بر روی گیفت کارت مربوطه، مستقیما وارد صفحه پرداخت نهایی و خرید می شوید و با وارد کردن ایمیل خود و پرداخت وجه آن از طریق درگاه پرداخت معتبر بانکی، بالافاصله، گیفتت کارت مورد نظر به ایمیل شما ارسال می شود.


خرید جم بازی کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز، یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین جهان می باشد که مدتی است در کشورما نیز جای خود را باز کرده و می توان گفت که بیشتر افراد کودک،نوجوان،جوان و حتی بزرگ سال را به خود مشغول کرده است. همانطور که می دانید برای ساخت و سازها و خرید ساختمانها و تجهیزات بازی کلش آف کلنز، نیازمند خرید جم و یا دریافت جم  می باشیم. جم به اصطلاح الماس های سبز رنگی است که در بازی کلش آف کلنز، ارزشمندترین دارایی نقدی به شمار می رود با داشتن مقادیر زیادی از آن، می توان هر امکانی را به سرعت خریداری و ایجاد کرد.در فروشگاه جم پارس، شما می توانید با پرداخت مبلغ مشخصی، به میزان دلخواه از این نوع " جم " خریداری نمایید . با این کار قادر خواهید تا با سرعت بیشتری بازی خود را پیش ببرید


مهمترین محصولات ارائه شده در فروشگاه جم پارس :

 

    خرید گیفت کارت

    گیفت کارت آیتونز

    گیفت کارت گوگل پلی

    خرید اپل آیدی ارزان

    کلش آف کلنز

    گیفت کارت آمازون

    گیفت کارت پلی استیشن

    گیفت کارت ایکس باکس

    گیفت کارت اسپتیفای

 

با خرید از این فروشگاه می توانید از مزایای زیر بحره مند شوید

 

خرید گیفتبا امنیت بالا و با کمترین قیمت

خرید آنلاین و تحویل در لحظه

قرعه کشی های جذاب ماهانه

پیشنهاد های ویژه روزانه و هفتگی

پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین